Tag Resultaten
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
Gookie Sassen: Minder voorspelbaar, meer impact
Commerciële klanten komen van dinsdag tot en met vrijdag aan bod, mits hun merk of project bijdraagt aan positieve vooruitgang.
SAN New Kids on the Block Accent bevestigt dat Closed on Monday werkt
Bas Vlugt is op bezoek bij Closed on Monday, want het bureau heeft de SAN New Kids on the Block Accent gewonnen. Oprichter Gookie Sassen staat hem te woord
TBWA\NEBOKO Bureau van het Jaar bij SAN Accenten 2024
KPN ontving de titel Adverteerder van het Jaar en Kruidvat kreeg het Consistent Accent.
SAN New Kids: Closed on Monday, Star/P, The Committed Agency
Bekendmaking SAN New Kids on the Block Accent 2024 op 5 juni in Hilversum
Zes bureaus op shortlist SAN New Kids on the Block 2024
De shortlist van de SAN New Kids on the Block 2024 is bekendgemaakt. Uit vijftien inzendingen selecteerde de hoofdjury zes bureaus
Closed On Monday ontwikkelt campagne voor Protect Ukraine
De campagne roept jonge Nederlanders op om stil te staan bij de oorlog in Oekraïne en zich in te zetten voor democratische waarden en vrijheid in Europa.
Closed on Monday versterkt team en benoemt creative leads
Vier creatieven sluiten zich aan bij het bureau, terwijl Tim Visser en Robin Versnel worden benoemd tot creative leads.
Considerationlist SAN New Kids on the Block 2024 bekend
SAN heeft de Considerationlist van het SAN New Kids on the Block Accent 2024 samengesteld. 28 Kandidaten/bureaus voldoen aan de criteria.
[Interview] Gookie Sassen: Ongemak is waar groei en creativiteit beginnen
We spreken Gookie Sassen, oprichter van Closed on Monday, over de visie achter het bureau, hun missie en hoe Unsettle merken én de wereld in beweging brengt.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis